پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد چرا ترازوی توزین ترکیبی چند سر بسیار دقیق است؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

چرا ترازوی توزین ترکیبی چند سر بسیار دقیق است؟

2023-03-14

آخرین اخبار شرکت در مورد چرا ترازوی توزین ترکیبی چند سر بسیار دقیق است؟

با توسعه سریع صنعت مدرن، صنعت بسته بندی در دقت بسته بندی، سرعت بسته بندی، محدوده بسته بندی و سایر جنبه ها نیز دارای الزامات بالاتری است، مقیاس بسته بندی خودکار کمی سنتی برای برآوردن این الزامات دشوار است و مقیاس ترکیبی کامپیوتری تحت این نیاز توسعه یافته است. ، آن و مقیاس بسته بندی خودکار کمی سنتی تفاوت های زیر دارند:

 

 

一、تفاوت در دقت توزین ناشی از اصول مختلف توزین است

 

1. اصل توزین متفاوت است

 

ترازوی بسته بندی خودکار کمی یک طرف توزین سمت تغذیه است، در رسیدن داده های وزن هدف قبل از تغذیه مداوم، زمانی که و اختلاف وزن هدف کمی باید به جسم اضافه شود، یعنی بعد از اندازه گیری درشت و سپس خوب اندازه‌گیری، مثلاً در صورت وجود خطای بزرگ‌تر، جسم بزرگ‌تر یا سنگین‌تر است، که بر دقت مقیاس تأثیر می‌گذارد.ترازوی ترکیبی کامپیوتری از تعدادی واحد توزین با ساختار تغذیه و تخلیه مستقل تشکیل شده است، ترازوی ترکیبی کامپیوتری عمومی از 8 تا 32 واحد توزین تشکیل شده است.کامپیوتر از اصل جایگشت و ترکیب برای بهینه سازی خودکار بار هر واحد توزین استفاده می کند و بهترین و نزدیک ترین مقدار ترکیب را برای بسته بندی به دست می آورد.به عنوان مثال، یک ترازو ترکیبی کامپیوتری با ده واحد توزین، هر واحد توزین را وزن کرده و داده‌های وزن هر سطل توزین را در رایانه می‌خواند.کامپیوتر ترکیب بهینه را انتخاب می کند.طبق ریاضیات ترکیبی، ده واحد توزین می‌توانند در مجموع 1023 ترکیب را انجام دهند و رایانه نزدیک‌ترین ترکیب به وزن هدف را از بین 1023 ترکیب انتخاب می‌کند.به این ترتیب گفته می شود که توزین ریز فوق بزرگ است و دستیابی به ارزش کمی کار دشوار است.ترازوی ترکیبی کامپیوتری، ترکیب را به عنوان نتیجه نهایی به وزن مورد نظر نزدیک می کند.

 

 

2. قابلیت اطمینان داده های آزمون متفاوت است

 

از آنجا که ترازو بسته بندی اتوماتیک کمی سنتی تغذیه توزین جانبی است، بنابراین برای سنسور ویزر که در وضعیت پویا وزن قرار دارد، اگر جسم تحت تاثیر قرار گیرد یا ضرب و شتم شود، باعث می شود حسگر داده های وزن ناپایدار ناشی از خطا را القا کند و ارتعاش را تغذیه کند. از مقیاس ترکیبی رایانه روی قیف بافر انجام می شود، قیف توزین در یک وضعیت پایدار انجام می شود، بنابراین داده های وزنی به دست آمده از دقت بالایی برخوردار هستند.

 

 

3. خطای رها کردن

 

این خطا برای ترازو بسته بندی اتوماتیک کمی خطای بسیار مهمی است، وزن سطل توزین به مقدار تعیین شده رسیده است، اگرچه فیدر ارتعاش الکترومغناطیسی متوقف شده است، اما لحظه ای را متوقف کنید، وزن سطل به ویبره یک بخش از وجود چیزی که نامیده می شود در نهایت خواهد رسید. سقوط در سطل به اصطلاح خطای افت را تولید می کند، اگرچه برخی از مقیاس های بسته بندی خودکار کمی برای کوتاه کردن زمان تغذیه برای کاهش خطای افت استفاده می کنند، اما به دلیل سرعت جریان، یکنواختی تغذیه و سایر عوامل نامشخص، هنوز درجات مختلفی وجود دارد. از خطاترازو ترکیبی کامپیوتر از قیف بافر به قیف توزین تغذیه می شود، قیف توزین پس از صدور دستورالعمل توزین کاملاً پایدار است، بنابراین خطای افت وجود ندارد.

 

 

تفاوت در سرعت توزین

 

ترازوی بسته بندی اتوماتیک کمی سنتی به طور کلی نیاز به طی فرآیند توزین اندازه گیری درشت و اندازه گیری ریز دارد، به خصوص فرآیند اندازه گیری ریز باید ذره ذره اضافه شود که زمان زیادی طول می کشد و بر سرعت توزین تأثیر می گذارد.به عنوان مثال، سرعت توزین ترازو بسته بندی خودکار کمی زیر 1 کیلوگرم به طور کلی در 20 تا 30 بسته در دقیقه است و مقیاس ترکیبی رایانه در بهینه سازی سریع محاسبه ترکیبی رایانه به طور کلی می تواند به 14 واحد توزین برسد. 100 ~ 120 بسته در دقیقه، 4 تا 6 برابر سریعتر از سرعت توزین مقیاس بسته بندی خودکار کمی و آسان برای همکاری با انواع ماشین های بسته بندی.کارایی بسته بندی را تا حد زیادی بهبود می بخشد، برای نیازهای مدیریت تولید مدرن مناسب تر است.

 

 

三、تفاوت در محدوده توزین

 

با همین دقت، محدوده توزین ترازو ترکیبی کامپیوتر بزرگتر از ترازو بسته بندی خودکار کمی است.به طور کلی، محدوده توزین ترازو بسته بندی خودکار کمی با دقت یکسان در 4 برابر کنترل می شود و محدوده توزین ترازو ترکیبی کامپیوتر در بخش توزین کوچک می تواند به بیش از 10 برابر برسد.همچنین از تعداد زیادی از نتایج آزمایش می توان دریافت که در محدوده وزنی بین این دو تفاوت وجود دارد.به عنوان مثال، در محدوده وزن ده گرم تا یک کیلوگرم، ترازو ترکیبی کامپیوتری می تواند به سطح دقت X (1) برسد، به خصوص در مقیاس کوچک نادر است.اگر می خواهید سطح دقت را بدون تغییر نگه دارید، مقیاس بسته بندی خودکار کمی فقط محدوده مقیاس را کاهش می دهد، تشکیل مقیاس چند مرحله ای، تنها می تواند به تولید سری های متعدد از محصولات تکیه کند تا به یک نیاز خاص سازنده دست یابد. .تولید کننده متوسط ​​به سختی این پدیده را می پذیرد.این محدودیت هایی را برای کاربرد عملی آن به همراه می آورد، که نمی تواند الزامات مشخصات بسته بندی مختلف (10-1000 گرم) را برآورده کند، اما دقت مشابهی در برخی زمینه های تولید دارد.

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.