پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان

2023-05-19

آخرین اخبار شرکت در مورد TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان

 

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  0

 

 

Interpack 2023 که مدت ها در انتظارش بود، از 4 تا 10 می در نمایشگاه و مرکز همایش دوسلدورف برگزار می شود!اینترپک، بزرگترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه بسته بندی جهان، توسط مسه دوسلدورف هر سه سال یکبار برگزار می شود و بزرگترین، تاثیرگذارترین و حرفه ای ترین نمایشگاه بسته بندی در جهان است.

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  1آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  2

 

 

از زمان تأسیس، شرکت تجهیزات هوشمند گوانگدونگ TOUPACK، آموزشی ویبولیتین در هر جلسه به عنوان غرفه‌دار شرکت کرده است.در سال 2020 به دلیل اپیدمی، غرفه اصلی برنامه ریزی شده 48 متر مربعی لغو شد و این بار برای بازدید از مشتریان خود تا آلمان رفتیم و اتفاقاً به عنوان بازدید کننده در این نمایشگاه شرکت کردیم و تجارب به روز تر، و همچنین اولین بار بود که از زمان همه گیری به خارج از کشور رفتم.

 

 

01——توجه و منحصر به فرد بودن جهانی

 

اینترپک کل زنجیره بسته بندی را ادغام می کند و طیف کاملی از راه حل های بسته بندی سفارشی از جمله ماشین آلات پردازش و بسته بندی، مواد بسته بندی، ماشین آلات تولید و فرآوری لوازم جانبی و خدمات بسته بندی مرتبط را ارائه می دهد.این یک فضای ایده آل برای یادگیری در مورد پیشرفت های جدید در بازار بسته بندی بین المللی و کشف بازار بسته بندی اروپا است.

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  3

 

 

02——یک سفر طولانی در سراسر اقیانوس.

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  4

 

ارسال هزار ایمیل بهتر از یک جلسه آفلاین است.سه سال همه گیر است و مشتریان حداقل سه سال است که ملاقات نکرده اند.از فرصت نمایشگاه استفاده کردیم و با بسیاری از مشتریان قدیمی ملاقات کردیم و در کافه سالن نمایشگاه نشستیم و در حین نوشیدن قهوه که هم راحت و هم دنج بود، گپ زدیم.ما کامپیوترهایمان را برای تماشای مواد ویدئویی، آخرین معرفی محصول آورده بودیم و چون زمان زیادی داشتیم، می توانستیم مواد تبلیغاتی شرکتمان را نیز پخش کنیم.در این فضا توانستیم به مشتریان خود نزدیکتر شویم و با آنها رودررو ارتباط برقرار کنیم، بنابراین آنها بیشتر به ما اعتماد کردند و با خوشحالی هر مشکل یا نیاز جدیدی را که در کارشان پیش آمد در میان گذاشتند.

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  5

 

با دیدن بسته بندی جهانی جدید، فکر کردن به فناوری بسته بندی جدید، این بار به عنوان یک ناظر فقط برای شرکت در 4 روز Interpack سود زیادی به دست آورد، تا TOUPACK Intelligent برای گسترش بیشتر بازار اروپا، به دنبال منابع مشتری و فرصت های بازار باشد.

 

 

03——نمایشگاه های برندهای معروف در یک نگاه

 

 

ما به عنوان یک تولید کننده حرفه ای ترازوهای ترکیبی، بیشتر بر روی قسمت نمایش محصولات توزین تمرکز کردیم.ایشیدا که یک برند معروف در این زمینه است غرفه بزرگی داشت.این غرفه به بخش‌های مختلفی تقسیم شد تا درک و درک برای بازدیدکنندگان آسان‌تر شود، از جمله منطقه کوچک غذا، منطقه غذای تازه، منطقه تجهیزات توزین و منطقه کنترل کیفیت.

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  6

 

 

TOUPACK Intelligent به توسعه و تولید تجهیزات توزین، بسته بندی، تست و انتقال هوشمند اختصاص دارد.توزین Filp Type جدید ما برای محصولات غذایی تازه طراحی شده است و به طور موثر مشکل وزن مواد چسبنده را حل می کند.قیف وزن کش منحصر به فرد، نیاز به ساختار درب قیف را از بین می برد، بنابراین از گیر افتادن مواد جلوگیری می کند.ساختار موجدار سطح تماس مواد اصطکاک سطح تماس را تا حد زیادی کاهش می دهد و به طور موثر از چسبیدن مواد به مشکل باقی مانده جلوگیری می کند.

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  7

 

علاوه بر توزین فیلپ تایپ، ما همچنین یک دستگاه بسته بندی کیسه توری کاملاً اتوماتیک طراحی کرده ایم که برای نیازهای بسته بندی سبزیجات و میوه ها طراحی شده است.این دستگاه مجهز به عملکرد تغییر لوله مش اتوماتیک مکانیکی است که می تواند کارایی بسته بندی را بهبود بخشد.فرآیند بسته بندی مواد دقیق و قابل اعتماد است و آب بندی صاف است.ما از قطعات کنترل الکتریکی و پنوماتیک برندهای معروف بین المللی برای اطمینان از کیفیت و پایداری دستگاه استفاده می کنیم.علاوه بر این، ما انتخابی از مدل های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را با توجه به بودجه و نیاز مشتری ارائه می دهیم.

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  8

 

نمایش تمام شد، اما سفر ما تمام نشده است، اگر دوستان قدیمی خود را نبینیم چه؟بیایید شما را در PROPAK2023 در شانگهای ببینیم!

 

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK|سفر به Interpack 2023 در آلمان  9

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.