پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد

2024-03-28

آخرین اخبار شرکت در مورد TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد

 

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  0

 

 

 

در تاریخ 20 مارس 2024، شرکت تجهیزات هوشمند TOUPACK Guangdong Co., Ltd.در 110مین نمایشگاه ملی شکر و شراب که در مرکز نمایشگاه و کنوانسیون بین المللی جدید شهر قرن چنگدو برگزار شد شرکت کرد.

 

به نظر می رسد که مقیاس این نمایشگاه به ۳۲۵ هزار متر مربع رسیده است و مقیاس این نمایشگاه بزرگترین در تاریخ است.در سال جاری نمایشگاه قند و شراب در مجموع 11 منطقه نمایشگاهی و 14 منطقه ویژه ایجاد شده است.، بیش از ۶۶۰۰ نمایشگر با بیش از ۳۰۰ هزار نمایشگاه از ۴۵ کشور و منطقه و بیش از ۴۰۰ هزار بازدید کننده حرفه ای در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  1آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  2آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  3

 

 

در محل نمایشگاه، TOUPACK چهارده دستگاه وزن و بسته بندی با سرعت بالا و سیستم های نیمه خودکار وزن و بسته بندی کیسه ها را نشان داد.دستگاه وزن و بسته بندی دارای دقت بالا و طیف گسترده ای از وزن، با سرعت وزن تک 120 بسته در دقیقه، ادغام وزن و بسته بندی عملکرد برای دستیابی به تولید خودکار و کاهش مداخله دستی.سیستم نیمه خودکار وزن و بسته بندی کیسه های شبکه دارای مزیت های کار انعطاف پذیر است، و می تواند به صورت دستی تنظیم شود و با توجه به نیازها برای انطباق با الزامات بسته بندی میوه ها و سبزیجات مختلف و محصولات جامد مداخله شود.این دو سیستم بسیاری از مشتریان بالقوه را جذب کرده اند تا به غرفه بیایند و فرصت های همکاری را با نمایندگان فروش بحث کنند.از طریق مبادلات عمیق با بازدیدکنندگان،تیم فروش در محل راه حل های هوشمندانه تری برای وزن و بسته بندی فراهم می کند تا به شرکت های تولید کننده مواد غذایی کمک کند تا تولیداتی با کیفیت جدید ایجاد کنند در حالی که تقاضای بازار را درک می کنند.

 

 

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  4آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  5آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  6آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  7

 

 

 

گوانگدونگ TOUPACK Intelligent Equipment Co., LTD. به عنوان یک شرکت تخصصی وزن و بسته بندی هوشمند،اعتماد بازار را با محصولات با کیفیت بالا و خدمات عالی به دست آورده است. توپاک بر روی توسعه محصول و فرآیند تولید تمرکز دارد، پیگیری کیفیت عالی و تجربه کاربر. تمرکز بر نیازهای کاربر و بازخورد بازار،و به طور فعال بهبود و نوآوری محصولاتاز طریق ارتباطات و بازخورد با مصرف کنندگان، TOUPACK به طور مداوم طراحی و عملکرد محصولات را بهینه می کند تا اطمینان حاصل شود که محصولات می توانند نیازهای و انتظارات کاربران را برآورده کنند.

 

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  8

 

 

امسال، TOUPACK به دنبال استراتژی توسعه مبتنی بر کیفیت خواهد بود، به طور مداوم کیفیت محصول و سطح خدمات را بهبود می بخشد،توجه به همکاری و مبادلات با شرکا و موسسات صنعتی، TOUPACK با دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی علمی و سایر پروژه های تحقیقاتی و توسعه فنی و نوآوری همکاری خواهد کرد.و به طور مشترک توسعه و پیشرفت تکنولوژی پیشرفته بسته بندی سنجش هوشمند را ارتقا دهنداز طریق همکاری و نوآوری، TOUPACK همچنان به گسترش زمینه فناوری برای دستیابی به پیروزی و توسعه مشترک ادامه می دهد.TOUPACK همچنان به استراتژی توسعه نوآوری مستمر پایبند خواهد بود و به طور مداوم توسعه و پیشرفت نام تجاری را ترویج می کنداز طریق نوآوری های مداوم تکنولوژیکی و نوآوری بازار، نام تجاری TOUPACK رقابتی باقی می ماند و به هدف توسعه پایدار می رسد.

 

 

 

 

توصیه دستگاه نمایش

 

 

0114 ماشین وزن و بسته بندی

 

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  9

 

 

14 دستگاه وزن و بسته بندی با سرعت بالا برای وزن و بسته بندی خودکار دانه دار، نوار کوتاه، بلوک، شکل توپ، پودر و سایر مواد مناسب است.متوجه می شود که زمانی که هپر مواد را تخلیه می کند، سطل وزن مواد را با هم تخلیه می کند، به طوری که درب هپر قبل از رسیدن مواد وزن تخلیه شده و بسته می شود.صرفه جویی در زمان انتظار مورد نیاز برای سقوط مواد.

 

 

 

محدوده دقت وزن ± 0.3g است ، یک محدوده وزن واحد 5 ~ 200g است ، حداکثر سرعت می تواند به 120 بسته در دقیقه برسد. ماشین توسط سیستم سرو هدایت می شود ، عملکرد کارآمد و پایدار است ،بسته بندی بسته بندی خوب است، و مهر و موم شفاف است. ساختار جمع و جور و صرفه جویی در فضای. در عین حال، آخرین الگوریتم نمونه گیری برای بهبود دقت وزن پذیرفته شده است.

 

 

 

 

14 ویژگی های محصول ماشین وزن و بسته بندی سر با سرعت بالا:

 

1سرعت بالا، دقت بالا: استفاده از سنسورهای دیجیتال با دقت بالا، سرعت نمونه گیری، دقت بالا.

2تشخیص اشتباه هوشمند، موقعیت دقیق برای حل مشکل.

3آخرین الگوریتم نمونه برداری بهینه شده برای بهبود دقت وزن

4 ترکیب وزن و شمارش دو تابع برای بهبود دقت شمارش.

 

 

دستگاه وزن و بسته بندی 14 سر سرعت

 

1 بخش وزن، بخش بسته بندی و پشتیبانی می تواند تقسیم شود، حمل و نقل آسان است.

2 محرک سیستم سرو باعث می شود که آن را به طور موثر و بدون مشکل اجرا کند.

 

 

 

 

02سستم وزن و بسته بندی نیمه اتوماتیک کیسه های شبکه

 

 

آخرین اخبار شرکت TOUPACK در نمایشگاه شکر و شراب چنگدو ظاهر شد و قدرت محصولی عالی را نشان داد  10

 

 

 

سیستم نیمه اتوماتیک وزن و بسته بندی کیسه خالص برای بسته بندی کیسه خالص محصولات جامد مانند سیب زمینی، پیاز و مرکبات مناسب است.یک وزنه خطی 75 بالکه ای با یک سر و یک واحد بسته بندی نیمه خودکار کیسه های شبکه ای، که با هم کار می کنند تا یک عملیات کارآمد و نیمه خودکار وزن و بسته بندی کیسه های شبکه را به دست آورند.

 

 

 

ویژگی های ساختاری آسانسور صعود:

 

1. اضافه کردن یک هپر راهنما به بخش افقی پایین (نزدیک یک انتهای مقیاس کمربند) برای جلوگیری از ریختن مواد.

2 با یک سینک، جمع آوری مواد باقیمانده آسان است.

صفحه راهنمای مواد به سه انتهای تخلیه اضافه شده است تا سقوط بین آسانسور و دستگاه کیسه شبکه به حداقل برسد تا از مواد محافظت شود.

 

 

ویژگی های عملکردی دستگاه بسته بندی نیمه خودکار کیسه:

 

1.اساس ساختاري فولادي سنگين

2.چک فوق العاده محکم بر روی شاخه فولادی نصب شده

3مواد کليپ و نوار برچسب.

4. ميز گوشه اي پوشيده از پلاستيک

5دنده الکتريکي از کار کردن واحد الکتريکي متوقف ميشه.

6. سيستم کنترل الکترونيکي

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.