پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد کنفرانس سالانه TOUPACK 2023 نتیجه گیری موفقیت آمیز!
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

کنفرانس سالانه TOUPACK 2023 نتیجه گیری موفقیت آمیز!

2023-02-01

آخرین اخبار شرکت در مورد کنفرانس سالانه TOUPACK 2023 نتیجه گیری موفقیت آمیز!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سخنرانی رهبر

 

 

 

قبل از جلسه سالانه، هونگ لی، رئیس شرکت تجهیزات هوشمند گوانگدونگ TOUPACK سخنرانی کرد، ضمن تبریک صمیمانه و بهترین آرزوها برای مهمانان بازدید کننده و کارکنان گروه، مروری بر گذشته داشت و به آینده امیدوار بود. هر کس.

 

 

 

آخرین اخبار شرکت کنفرانس سالانه TOUPACK 2023 نتیجه گیری موفقیت آمیز!  0

                                                                                                                                     رئیس هونگ لی

 

 

هونگ لی: در سال 2022 گذشته، ما یک سفر فوق العاده را با هم پشت سر گذاشتیم.با وجود سختی ها و فراز و نشیب های زیاد، نتایج خوبی کسب کرده ایم.هدف فروش و درآمد فروش ما نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد و سهم صادرات ما نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است.این نتیجه تلاش ما و حمایت بخش‌های مختلف است.

 

 

 

آخرین اخبار شرکت کنفرانس سالانه TOUPACK 2023 نتیجه گیری موفقیت آمیز!  1

رئیس هونگ لی

 

 

در سال جدید، ما چند ایده و برنامه داریم.ما با همه اقشار جامعه همکاری نزدیک‌تری خواهیم داشت تا همه احساس کنند که توپک یک توپک باز، با ذهن باز و رویا است و مایلیم با همتایان خود پیشرفت کنیم.هدف ما این است که یک شرکت صد ساله باشیم و ایده آل ما این است که کمک های بزرگی به چین و حتی جهان داشته باشیم.

 

 

 

به دلیل ناراحتی جسمی، مدیر کل شلی لی نتوانست شخصاً در این رویداد شرکت کند و از طریق ویدیو با مخاطبان ملاقات کند.خانم لی گفت که تنها با پیشرفت فعال، فعال سازی مداوم سازمان و تیم، بهبود مستمر توانایی ها، بهبود فعال محیط کسب و کار و کنترل موثر ریسک ها، می توانیم پایه محکمی برای بقا و توسعه آینده شرکت ایجاد کنیم و به اهداف خود دست یابیم. اهداف تجاری تعیین شده در سال 2023. برای این منظور، ما باید به طور مستحکم و مستمر در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کنیم، همچنان به ارائه محصولات، خدمات و تجربه هوشمندانه بهتر برای کاربران ادامه دهیم، و از هوش مصنوعی و داده های بزرگ برای کمک به صنعت 4.0، استفاده از فرصت های دیجیتالی استفاده کنیم. همه اقشار زندگی، به رشد موثر دست پیدا کنید و به پیشگام و رهبر فناوری بسته بندی هوشمند توزین تبدیل شوید.

 

 

 

 

 

همایش تقدیر و تشکر

 

 

 

 

دستاوردهای دلگرم کننده این شرکت در سال 2022 را نمی توان از تلاش همه همکاران جدا کرد.این شرکت به منظور تشکر و قدردانی از همگان به خاطر مشارکتشان در اجماع در سال گذشته، چهار جایزه افتخاری به نام‌های «کارمند ممتاز سالانه»، «جایزه تعالی فروش سالانه»، «دومین جایزه پیشنهاد منطقی‌سازی» و جایزه نوآوری فناوری».

 

 

 

آخرین اخبار شرکت کنفرانس سالانه TOUPACK 2023 نتیجه گیری موفقیت آمیز!  2

 

 

 

 

 

فرهنگ شرکت

چشم انداز:Toupack، مقیاس جهانی

ارزش:قوانینی برای رفتار، قوانینی برای انجام کارها.

ماموریت:اخلاق، کیفیت و برند.

فلسفه تجارت:تاکید بر بازار و کیفیت.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار شرکت کنفرانس سالانه TOUPACK 2023 نتیجه گیری موفقیت آمیز!  3

عکس گروهی از نشست سالانه

 

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.