پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد ProPak Vietnam|TOUPACK Intelligent بر راهکارهای توزین و بسته بندی هوشمند تمرکز دارد
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

ProPak Vietnam|TOUPACK Intelligent بر راهکارهای توزین و بسته بندی هوشمند تمرکز دارد

2023-08-12

آخرین اخبار شرکت در مورد ProPak Vietnam|TOUPACK Intelligent بر راهکارهای توزین و بسته بندی هوشمند تمرکز دارد

 

آخرین اخبار شرکت ProPak Vietnam|TOUPACK Intelligent بر راهکارهای توزین و بسته بندی هوشمند تمرکز دارد  0

 

 

در 10 آگوست 2023، Propak Vietnam 2023 که در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی در شهر هوشی مین، ویتنام برگزار شد، آغاز شد و تیم تجارت خارجی Guangdong TOUPACK Intelligent Equipment Co., Ltd. برای نمایشگاه و نمایش هوشمندی به ویتنام رفت. راه حل های توزین و بسته بندی و نوآوری های تکنولوژیکی.

 

 

آخرین اخبار شرکت ProPak Vietnam|TOUPACK Intelligent بر راهکارهای توزین و بسته بندی هوشمند تمرکز دارد  1

 

 

 

سایت نمایشگاه

 

تیم فروش TOUPACK در محل نمایشگاه، ویژگی ها و مزایای انواع توزین و بسته بندی هوشمند را با تمرکز بر کارایی و پایداری بالای محصولات و همچنین سازگاری آنها با استانداردهای مدرن Industry 4.0 به بازدیدکنندگان معرفی کرد.محصولات هوشمند TOUPACK با استفاده از فناوری و الگوریتم‌های حسگر پیشرفته بین‌المللی و غیره، بهره‌وری و دقت بالاتری را دریافت می‌کنند، بنابراین به مشتریان کمک می‌کنند تا هزینه‌های تولید را کاهش دهند و کارایی تولید را بهبود بخشند.

 

 

آخرین اخبار شرکت ProPak Vietnam|TOUPACK Intelligent بر راهکارهای توزین و بسته بندی هوشمند تمرکز دارد  2

 

 

با وجود اینکه سایت نمایشگاه بسیار شلوغ بود، اعضای تیم فروش TOUPACK همچنان اشتیاق کافی برای ایجاد مشتریان جدید در محل داشتند و در عین حال ارتباط نزدیک با مشتریان قدیمی را فراموش نکردند.چه برای بحث پروژه های جدید باشد و چه برای پیگیری سفارشات موجود، آنها همیشه نگران نیازهای مشتریان هستند تا از پیشرفت بدون مشکل پروژه اطمینان حاصل کنند.تیم فروش حرفه ای Guangdong TOUPACK Intelligent Equipment Co., Ltd. به طور مداوم خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

 

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.