پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد پروفسور جیان چن از دانشگاه علم و صنعت چین در سمپوزیوم پروژه تحقیقاتی صنعت هوشمند - دانشگاه TOUPACK شرکت کرد.
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

پروفسور جیان چن از دانشگاه علم و صنعت چین در سمپوزیوم پروژه تحقیقاتی صنعت هوشمند - دانشگاه TOUPACK شرکت کرد.

2023-05-26

آخرین اخبار شرکت در مورد پروفسور جیان چن از دانشگاه علم و صنعت چین در سمپوزیوم پروژه تحقیقاتی صنعت هوشمند - دانشگاه TOUPACK شرکت کرد.

 

 

به منظور اجرای فعال روح بیستمین کنگره حزب و تمرین الزامات عمل "یادگیری عمیق و تلاش برای تعالی، جرات برای اولین بودن، کار عملی و اثربخشی"، شرکت تجهیزات هوشمند گوانگدونگ TOUPACK در این سمینار از پروفسور چن دعوت کرد. جیان، دکترای مهندسی، محقق "طرح صد نفر" آکادمی علوم چین، ناظر دکتری دانشگاه علم و فناوری چین و عضو کمیته مرکزی انجمن جیو سان برای ترویج نوآوری.

 

آخرین اخبار شرکت پروفسور جیان چن از دانشگاه علم و صنعت چین در سمپوزیوم پروژه تحقیقاتی صنعت هوشمند - دانشگاه TOUPACK شرکت کرد.  0

 

 

در طول این سمپوزیوم، رئیس لی گوهونگ و پروفسور چن جیان با تمرکز بر پتانسیل و روند توسعه مواد جدید از نظر فناوری کاربردی، تبادل نظر عمیقی داشتند.آنها در مورد توسعه آتی صنعت و همکاری بین صنعت، دانشگاه و پژوهش گفتگو و تبادل نظر عمیقی داشتند.این تبادل یک پلت فرم همکاری مهم بین TOUPACK و پروفسور Jian Chen ایجاد کرد و همکاری عمیق و نوآوری در زمینه تجهیزات هوشمند بین دو طرف را ارتقا داد.

 

 

آخرین اخبار شرکت پروفسور جیان چن از دانشگاه علم و صنعت چین در سمپوزیوم پروژه تحقیقاتی صنعت هوشمند - دانشگاه TOUPACK شرکت کرد.  1

 

 

پروفسور جیان چن نتایج تحقیقاتی خود را در زمینه تجهیزات هوشمند به اشتراک گذاشت و پیشنهادات و نظرات ارزشمندی را به خصوص برای تفکر عمیق در مورد نوآوری های تکنولوژیکی و توسعه صنعتی ارائه کرد.شرکت کنندگان از دانش حرفه ای و تجربه غنی پروفسور جیان چن قدردانی کردند و گفتند که از این فرصت برای تقویت بیشتر همکاری با دانشگاه و ارتقای نوآوری تکنولوژیکی و ارتقاء محصول شرکت استفاده خواهند کرد.

 

TOUPACK از این سمپوزیوم به عنوان فرصتی برای تقویت بیشتر قابلیت تحقیق و توسعه و قدرت فنی تیم داخلی خود استفاده می کند و فعالانه به دنبال فرصت هایی برای همکاری با دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی برای ارتقای نوآوری مشترک بین صنعت، دانشگاه و پژوهش خواهد بود.این شرکت به گسترش زمینه های همکاری با پروفسور جیان چن و سایر کارشناسان و محققان ادامه خواهد داد تا به طور مشترک موضوعات مرزی فناوری هوشمند را بررسی کنند و به توسعه صنعت و پیشرفت جامعه کمک کنند.از طریق این تبادل و همکاری، TOUPACK به حفظ موقعیت پیشرو خود در زمینه تجهیزات هوشمند، ارتقای توسعه صنعت و کمک بیشتر به نوآوری علمی و فناوری کشور ادامه خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

Case Sharing——دستگاه بسته بندی کیسه توری اتوماتیک

 

آخرین اخبار شرکت پروفسور جیان چن از دانشگاه علم و صنعت چین در سمپوزیوم پروژه تحقیقاتی صنعت هوشمند - دانشگاه TOUPACK شرکت کرد.  2

حداکثر سرعت: 30bpm

محدوده وزن: 450-5000 گرم

 

آخرین اخبار شرکت پروفسور جیان چن از دانشگاه علم و صنعت چین در سمپوزیوم پروژه تحقیقاتی صنعت هوشمند - دانشگاه TOUPACK شرکت کرد.  3

 

 

 

محدوده مناسب

دستگاه بسته بندی کیسه توری اتوماتیک برای انواع سبزیجات و میوه هایی که برای بسته بندی به کیسه های توری نیاز دارند مانند پیاز، سیب زمینی، پرتقال و ... مناسب می باشد.

 

 

 

 

 

 

مشخصات محصول

① هزینه بسته بندی کم: مواد مصرفی بسته بندی کیسه های توری و همچنین سیم تخت (برچسب اضافی اختیاری)، هزینه کم مواد بسته بندی است.

② عملکرد رابط: رابط استاندارد محفوظ، داده ها آسان برای مدیریت، می تواند با کامپیوتر و دیگر دستگاه های ارتباطی هوشمند مرتبط است.

③ عملیات ساده: رابط کاربری رنگی انسان و ماشین ساده، طراحی هوشمند و انسانی.

④ حالت های عملیات:

حالت خودکار: حالت خط مونتاژ معمولی.

بحالت دستی (اختیاری): اشکال زدایی، یادگیری یا انجام آموزش آسان است.

 

 

آخرین اخبار شرکت پروفسور جیان چن از دانشگاه علم و صنعت چین در سمپوزیوم پروژه تحقیقاتی صنعت هوشمند - دانشگاه TOUPACK شرکت کرد.  4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.