پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد نمای کلی نمایشگاه |TOUPACK Intelligence در 133 امین نمایشگاه کانتون
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

نمای کلی نمایشگاه |TOUPACK Intelligence در 133 امین نمایشگاه کانتون

2023-04-19

آخرین اخبار شرکت در مورد نمای کلی نمایشگاه |TOUPACK Intelligence در 133 امین نمایشگاه کانتون

 

 

 

 

 

در 15 آوریل، یکصد و سی و سومین نمایشگاه واردات و صادرات چین ("نمایشگاه کانتون") پس از سه سال غیبت رسما راه اندازی شد و مشتریان جهانی دوباره در اینجا جمع شدند.TOUPACK Intelligent به عنوان یک مبتکر در زمینه توزین و بسته بندی هوشمند در چین طبیعتاً نمی تواند این نمایشگاه را از دست بدهد.

 

آخرین اخبار شرکت نمای کلی نمایشگاه |TOUPACK Intelligence در 133 امین نمایشگاه کانتون  0

 

 

شرکت تجهیزات هوشمند گوانگدونگ TOUPACK به عنوان یکی از غرفه داران، محصولات توسعه یافته خود را دستگاه توزین و بسته بندی پرسرعت 14 سر و چکشگر اتوماتیک CW95 در این نمایشگاه به نمایش گذاشت.این دو دستگاه با ظاهر زیبا و کیفیت عالی خود توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کردند و شور و شوق مذاکره در محل بالا بود.

 

آخرین اخبار شرکت نمای کلی نمایشگاه |TOUPACK Intelligence در 133 امین نمایشگاه کانتون  1

 

 

 

در محل نمایشگاه، کارکنان فروش در غرفه با اشتیاق، ویژگی ها و مزیت های محصولات را به خریداران معرفی کردند، به سوالات آنها پاسخ دادند و اطلاعات و نمونه های مربوطه را ارائه کردند.قابل درک است که TOUPACK Intelligence نزدیک به 100 کارت ویزیت از خریداران دو روز قبل از نمایشگاه دریافت کرده است و خریداران بیشتری برای ادامه مذاکرات اطلاعات تماس را به یکدیگر اضافه کرده اند.

 

 

آخرین اخبار شرکت نمای کلی نمایشگاه |TOUPACK Intelligence در 133 امین نمایشگاه کانتون  2

 

 

آخرین اخبار شرکت نمای کلی نمایشگاه |TOUPACK Intelligence در 133 امین نمایشگاه کانتون  3

 

 

 

 

موفقیت این نمایشگاه کانتون نه تنها بستری را برای شرکت ها فراهم می کند تا قدرت و محصولات خود را نشان دهند، بلکه فرصتی را برای خریداران داخلی و خارجی برای درک بازار و شرکت های چینی فراهم می کند که به توسعه تجارت داخلی و خارجی کمک می کند.در عین حال، شرکت ما به افزایش سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ادامه خواهد داد و به معرفی محصولات و خدمات با کیفیت بیشتر ادامه می دهد تا تجربه بهتری را به مشتریان ارائه دهد.

 

آخرین اخبار شرکت نمای کلی نمایشگاه |TOUPACK Intelligence در 133 امین نمایشگاه کانتون  4

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.