پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد ترکیب مشخصه و اصل کار توزین چند سر
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

ترکیب مشخصه و اصل کار توزین چند سر

2023-03-14

آخرین اخبار شرکت در مورد ترکیب مشخصه و اصل کار توزین چند سر

 

 

 

بسیاری از کاربرانی که به تازگی با توزین چند سر در تماس هستند، آشنایی چندانی با توزین چند سر ندارند و یا حتی نمی دانند که توزین چند سر برای چه منظوری استفاده می شود.برای این منظور، امروز برای شما به طور مفصل معرفی می کنیم که توزین چند سر چیست و مطالب مرتبط با توزین چند سر را معرفی می کنیم.امیدوارم به شما در درک بهتر توزین چند سر کمک کند.

 

 

توزین چند سر چیست؟

 

 

توزین چند سر از تعدادی ساختار تغذیه و تخلیه مستقل واحد توزین تشکیل شده است، رایانه با استفاده از اصل ترکیب، بار واحد را برای محاسبه ترکیب بهینه خودکار وزن می کند، نزدیکترین مقدار وزن هدف ترکیب وزن را برای بسته بندی می کند. .ترازو ترکیبی برای وزن و بسته بندی مواد غذایی پف کرده، میان وعده و ذرات مختلف غذا روی سکوی کار قرار می گیرد.با دستگاه بسته بندی عمودی، دستگاه بسته بندی ذرات، نوار نقاله، دستگاه بسته بندی بالش و دستگاه بسته بندی چند منظوره استفاده می شود.این یکی از تجهیزات اصلی سیستم بسته بندی اتوماتیک است.

 

 

آخرین اخبار شرکت ترکیب مشخصه و اصل کار توزین چند سر  0

 

 

 

منبع توزین چند سر:

 

 

در دهه 1970، انجمن کشاورزی ژاپن از شرکت های توزین خواست که فلفل سبز را وزن کنند.در ژاپن فلفل سبز را معمولا در بسته بندی های کمی در سوپرمارکت ها به صورت کیسه ای بسته بندی می کنند، اگر هر کیسه فلفل سبز ارزش کمی 120 گرم باشد، پر کردن 120 گرم آن بسیار مشکل است.از آنجایی که وزن فلفل سبز منفرد سنگین‌تر است، و تفاوت آن بزرگ‌تر است، کمتر به منافع مصرف‌کنندگان مربوط می‌شود، بیشتر به هزینه شرکت مربوط می‌شود.روش سنتی توزین دستی است، یعنی وزن کردن روی ترازو الکترونیکی استاتیک، یک به یک تا 115 گرم فلفل سبز اضافه کنید و بعد تقریبا غیرممکن است که 5 گرم فلفل سبز برای اضافه کردن پیدا کنید، باید یک فلفل سبز کوچکتر از 115 گرم و یک فلفل سبز بزرگتر دیگر اضافه کنید.اگر وزن بسیار بیشتر از 120 گرم یا کمتر از 120 گرم باشد، کار فوق نیاز به تکرار دارد، بنابراین راندمان توزین بسیار پایین است و رسیدن به نتایج نزدیک به وزن مورد نظر (مقدار کمی) دشوار است.پرسنل فنی پس از بررسی و تحقیق فراوان با استفاده از اصل توزین ترکیبی مشکل توزین فلفل سبز را با موفقیت حل کردند.برخی از شرکت های بزرگ مواد غذایی تجهیزات تعیین شده آن خواهند بود.

 

 

ترکیب توزین چند سر:

 

ترکیب اصلی ترازو ترکیبی عبارت است از: صفحه ارتعاش اصلی، دستگاه ارتعاش اصلی، صفحه ارتعاش خط، دستگاه ارتعاش خط، قیف، سطل توزین، ناودان، قیف (اختیاری)، موتور پله، تخته رانندگی، دستگاه تبدیل ماژول، برد کنترل اصلی .

 

 

اصل کار توزین چند سر:

 

 

1. مواد توسط نوار نقاله به قیف ذخیره سازی ارسال می شود.هنگامی که مواد به موقعیت افقی از پیش تنظیم شده اضافه می شود، چشم الکترونیکی در کنار قیف ذخیره سازی سیگنالی را برای متوقف کردن تغذیه نوار نقاله تا زمانی که سطح مواد روی قیف ذخیره به موقعیت افقی از پیش تعیین شده کاهش یابد، ارسال می کند. و سپس چشم الکترونیکی سیگنال تغذیه را ارسال می کند.

 

2. مواد در قیف ذخیره سازی، از طریق ارتعاش دستگاه ارتعاش اصلی، مواد را از صفحه ارتعاش اصلی به طور مساوی به صفحه ارتعاش خط، برای تغذیه صفحه ارتعاشی خط، تبدیل می کند.

 

3. لرزش ویبراتور خط باعث می شود که مواد از ویبراتور خط تخلیه شده و برای ذخیره به داخل قیف تخلیه شود.

 

4. هنگامی که سطل توزین آخرین توزین و تخلیه را کامل کرد، قیف بالایی باز می شود تا مواد برای توزین وارد سطل توزین شوند.سیگنال خروجی از طریق سیم لید به مادربرد دستگاه کنترل منتقل می شود.CPU روی مادربرد وزن هر سطل توزین را می خواند و ثبت می کند و سپس با محاسبه، تجزیه و تحلیل و ترکیب، نزدیکترین سطل توزین ترکیبی را به وزن هدف انتخاب می کند.

 

5. هنگامی که سیگنال تغذیه مجاز است، CPU دستوری برای راه اندازی درایور صادر می کند تا سطل توزین انتخاب شده را باز کند، مواد از طریق ناودان به داخل قیف یا مستقیماً به دستگاه بسته بندی ارسال می شود و سیگنال تغذیه به آن ارسال می شود. دستگاه بسته بندی برای تکمیل بسته بندی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.