پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون

2024-03-14

آخرین اخبار شرکت در مورد بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون

 

 

 

 

به عنوان یکی از سه رویداد بزرگ غذاهای دریایی در جهان،نمایشگاه غذاهای دریایی بوستون به دلیل بیشترین تأثیر و بالاترین دید در زمینه ماهیگیری جهانی به عنوان "روندهای تجارت صنعت دریایی" در سراسر جهان در نظر گرفته می شودگزارش شده است که این نمایشگاه در مجموع 49 کشور و منطقه از شرکت ها را برای شرکت در منطقه نمایشگاه 24000 متر مربع جذب کرده است، که در مقایسه با سال 2023 5٪ افزایش یافته است.بیش از ۲۰۰ نمایشگر چینی وجود دارند.

 

 

آخرین اخبار شرکت بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون  0

 

 

 

در 10 مارس ، 42مین نمایشگاه غذاهای دریایی آمریکای شمالی در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بوستون افتتاح شد.LTD. در نمایشگاه محصولات آبی آمریکای شمالی برای نمایش مشترک آخرین نتایج تحقیق و توسعهتبادلات عمیق با صنعت دریایی جهانی و به اشتراک گذاشتن رویدادهای دریایی بین المللی.

 

 

 

آخرین اخبار شرکت بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون  1

 

 

آخرین اخبار شرکت بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون  2

                        منطقه نمایشگاه شرکت TOUPACK Boston Seafood Expo

 

 

 

در طول نمایشگاه، استودی TOUPACK بسیاری از پرسنل ماهیگیری آبی را برای مشاوره به خود جلب کرد، آنها علاقه زیادی به نمایش ماشین های دسته بندی و محصولات شرکت ما نشان دادند.ما همچنین بسیاری از تایید مثبت و شناخت از مشتریان جدید از کانادا دریافت کردیم، مکزیک، ویتنام و کشورهای دیگر، و مشتریان با تیم ما عکس گرفته اند.

 

 

آخرین اخبار شرکت بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون  3

 

 

آخرین اخبار شرکت بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون  4

 

آخرین اخبار شرکت بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون  5

 

آخرین اخبار شرکت بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون  6

                                 تيم توپاک با مشتريان عکس گرفت

 

 

 

در این نمایشگاه، TOUPACK به تبلیغ محصول جدید شرکت ادامه داد - دستگاه دسته بندی شش وزن.دستگاه دسته بندی وزن شش سطح عمدتا برای وزن و دسته بندی آنلاین محصولات از طریق خط تولید دستی استفاده می شود، که می تواند محصولات با وزن های مختلف را در کار مداوم تشخیص دهد و به طور خودکار آنها را بر اساس سطح وزن تنظیم شده طبقه بندی، جمع آوری و بسته بندی کند،و می تواند به طور خودکار محصولات را طبقه بندی و شمارش کند و داده های مختلف را ذخیره کند.

 

 

آخرین اخبار شرکت بازبینی فوق العاده از سایت نمایشگاه بوستون  7

 

 

در حالی که به طور مداوم در حال کشف راه حل های نوآورانه است، TOUPACK هوشمند توانایی خود را برای رهبری صنعت در جنبه های متنوع مانند وزن هوشمند، انتقال هوشمند،بازرسی هوشمند و بسته بندی هوشمندشرکت به طرح استراتژیک جهانی پایبند است، به طور عمیق بازار خارج از کشور را پرورش می دهد، نفوذ و محبوبیت آن همچنان در حال گسترش است، حجم سفارشات خارج از کشور به سرعت در حال رشد است،و به طور گسترده ای توسط بازارهای داخلی و خارجی شناخته شده استشبکه خدمات بازاریابی بین المللی این شرکت بیش از 120 کشور و منطقه در شش قاره را پوشش داده است.شکل گیری یک طرح بازار با چین به عنوان هسته و به طور جامع تابش آمریکای شمالیاین ابتکارات یک تصویر خوب برای شرکت در صحنه بین المللی ایجاد کرده و پایه ای محکم برای توسعه آینده قرار داده است.

 

 

 

 

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.