پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
حالا تماس بگیرید

سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK

2023-12-11

آخرین اخبار شرکت در مورد سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK

 

 

اخیراً، تیم نخبگان اداره تجارت خارجی شرکت TOUPACK Intelligent Equipment Co. ، Ltd. از نمایشگاه بسته بندی کانادا (PACKEX TORONTO) بازدید کردند و از مشتریان بازدید کردند.نمایشگاه بسته بندی کانادا (PACKEX TORONTO) بزرگترین نمایشگاهی است که توسط انجمن بسته بندی کانادا پشتیبانی می شودبرای شرکت های بسته بندی چینی، این شرکت از سال ۱۹۵۱ به عنوان یک فرصت طلایی برای ورود به بازار بسته بندی کانادا شناخته شده است.اين بهترين پلتفرم تجارتي براي ورود به بازار كاناداست.

 

 

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  0

 

 

بعد از نمایشگاه، قرار بود مشتری در نمایشگاه PACKEX TORONTO ملاقات کند و مشتری یک کارخانه تخصصی در پردازش گوشت بود.مشتریان از ظاهر مکانیکی مقیاس پیچ و فرآیند تولید ما ستایش کردند، مشتریان گفتند که آنها سعی کرده اند تجهیزات را از بسیاری از شرکت ها خریداری کنند، اما اغلب با کالاهای اشتباه، تصاویر و مشکلات دیگر روبرو می شوند، تا زمانی که با ما ملاقات کنند.آنها از اینکه فقط محصولات ما به زیبایی ساخته شده اند و واقعاً نیازهای سخت خود را برای کیفیت برآورده می کنند ستایش نمی کنند..

 

 

 

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  1

 

 

 

روز بعد، ما از کارخانه ی مشتری دیدن کردیم و به صورت مفصل عملیات موفق ما را در مورد راه حل های وزن و بسته بندی برای محصولات گوشت توضیح دادیم.مطالعه موردی بر مزیت رقابتی منحصر به فرد ما از نظر برتری فنی و سفارشی سازی در زمینه بسته بندی گوشت تاکید می کند، و همچنین توانایی ما برای حل مشکلات پیچیده.

 

 

 

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  2

 

 

مشتریان ما از تخصص فنی و نگرش خدمات ما قدردانی می کنند و ما را برای همکاری عمیق تر دعوت می کنند.این مذاکره موفق تعهد ما را برای ارائه راه حل های بسته بندی پیشرفته به صنعت گوشت جهانی تقویت می کند و آینده ای درخشان را برای رشد ما در بازار کانادا به تصویر می کشد. "

 

 

 

پرونده 01 سیستم وزن و بسته بندی سینه مرغ

 

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  3

 

 

 

وزن پستان مرغ و بسته بندی سیستم طراحی شده است برای وزن خودکار مواد غذایی و بسته بندی سیستم تجهیزات، می تواند به طور گسترده ای در همه انواع وزن کمی گوشت چسبناک استفاده می شود،از جمله اما محدود به پاهای مرغ نیستسیستم تضمین می کند که وزن سینه در هر بسته با استفاده از یک مقیاس ترکیبی با دقت بالا و سیستم تحویل خودکار مطابق با استانداردهای از پیش تعیین شده است.در نتیجه افزایش بهره وری تولید، اطمینان از سازگاری محصول و رعایت استانداردهای ایمنی و کیفیت مواد غذایی.

 

 

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  4

 

طرح سیستم

 

1سوار آسانسور شدم

2. ميزان پیچ دار 16 سر O-type 5L

3جدا کننده

 

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  5

 

 

 

جریان کار

1سینه مرغ با بالا رفتن از آسانسور برای وزن به مقیاس ترکیبی منتقل می شود.

2- ترازو ترکیبی پیچ برای وزن کمی، در حالی که مجهز به نمایش نظارت در زمان واقعی، راحت در هر زمان، در هر نقطه نظارت در زمان واقعی از عملیات ترازو ترکیبی.

3سینه های مرغ و سر های مرغ را به صورت جداگانه وزن کنید و برای پردازش بسته بندی بعدی آماده کنید.

 

 

 

پرونده 02 وزن مواد غذایی پف شده ((دانت های کاغذی) سیستم پر کردن

 

 

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  6

 

 

سیستم پر کردن مواد غذایی پف شده (کنسرو کاغذی) یک نوع ماشین برای وزن کمی و بسته بندی مواد غذایی پف شده (مانند چیپس سیب زمینی، گوشه های کریسپی، پاپ کورن و غیره) است.) در خط تولید اتوماتیک.

 

 

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  7

 

 

 

طرح سیستم

1. ميزان 20 سر و 16 سطل

2.پلتفرم کاری

3. آسانسور نوع Z

4دستگاه بازرسی طلا (افقی)

5. دستگاه پر کردن دو ایستگاه

6. 220 ترازو چک وزن

 

 

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  8

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  9

آخرین اخبار شرکت سفر به کانادا برای شرکت TOUPACK  10

 

 

جریان کار

1مواد خام از دستگاه تشخیص فلز عبور می کنند و وارد سطل آسانسور Z می شوند. اگر فلز شناسایی شود، اپراتور آن را به صورت دستی خارج می کند.

2.Z-نوع لیفت مواد اولیه را به هپر تغذیه در مقیاس ترکیبی می برد.

3مقیاس ترکیبی حالت کار دو سر ده را اتخاذ می کند که به دو منطقه AB تقسیم می شود، هر منطقه دارای 10 مجموعه واحد وزن است.خروجی از مقیاس ترکیبی مجهز به یک hopper مجموعه دو اتاقی استپس از وزن کردن، مواد برای ذخیره سازی موقت به اتاق AB از هپر سنگ شکن وارد می شوند. در عین حال،کاغذ می تواند از دستگاه پر کردن وارد انتهای پر کردن شود.، با سیگنال دستگاه بسته بندی متصل می شود و مواد وارد ماشین پر کردن می شوند.

4پس از پر کردن، محصول وارد دستگاه کنترل 220 برای تشخیص وزن می شود.

 

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب گرانول چند سر توزین عرضه کننده. حقوق چاپ 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD . تمامی حقوق محفوظ است.